קלינטון על טראמפ: "סכנה שהוא יחזיק בקוד הגרעיני"

    "בכל פעם שאתה מעליב מוסלמים אמריקנים או מהגרים מקסיקנים, זכור שרבים מהם נמנים עם כוחות הצבא שלנו".
    דוד לזר 4 Comment on קלינטון על טראמפ: "סכנה שהוא יחזיק בקוד הגרעיני"

    היריבות הפוליטית בין המועמדים השונים במירוץ לנשיאות ארה"ב – לא עוצרת לרגע • מי שהנפיקה כותרות ביממה האחרונה הייתה המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון שתקפה אמש בחריפות את יריבה דונלד טראמפ

    "בכל פעם שאתה מעליב מוסלמים אמריקנים או מהגרים מקסיקנים, זכור שרבים מהם נמנים עם כוחות הצבא שלנו".
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היריבות הפוליטית בין המועמדים השונים במירוץ לנשיאות ארה"ב – לא עוצרת לרגע, ומי שהנפיקה כותרות ביממה האחרונה הייתה המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון שתקפה אמש (חמישי) בחריפות את יריבה דונלד טראמפ לאחר שהתמקדה במשנתו המדינית של המועמד הרפובליקני הצבעוני.

    קלינטון יצאה במסע הפחדה והזהירה מפני האפשרות שתהיה בידיו של טראמפ השליטה על הארסנל הצבאי של ארצות הברית ועל הנשק הגרעיני, לדבריה, "איננו רוצים שטראמפ יתקרב לכפתור האדום".

    היא הפעילה את דמיונם של האמריקאים ושאלה בקול: "דמיינו שטראמפ יושב בחדר המצב ונדרש לקבל החלטות בנוגע לחייהם של חיילים אמריקנים, דמיינו שהוא יכול היה להשתמש לא רק בחשבון הטוויטר שלו כשהוא כועס, אלא בארסנל הגרעיני של ארה"ב".

    לדבריה, "האם אנחנו באמת רוצים את האצבע שלו בקרבת הכפתור? להפוך את דונלד טראמפ למפקד העליון – תהיה טעות היסטורית".

    על הסערות שטראמפ חולל עם אמירותיו, אמרה קלינטון כי "בכל פעם שאתה מעליב מוסלמים אמריקנים או מהגרים מקסיקנים, זכור שרבים מהם נמנים עם כוחות הצבא שלנו".

    עוד היא הוסיפה על יריבה: "הוא משחק ישירות לידיים של דאע"ש, זה ניצחון אדיר לארגון הטרור. אנחנו לא יכולים לקחת את הסיכון הזה, זו אינה תכנית מציאות – אלא המציאות עצמה. אל תתנו לאף אחד להגיד לכם שאמריקה אינה גדולה ונהדרת. דונלד טראמפ לא מבין את מה שקורה במדינה. הבחירות האלה הן בין שני חזונות שונים מאוד – פחד נגד תקווה, ייאוש מול ביטחון".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      למה עדיף שהיא תשלח במייל הפרטי שלה את הקוד של הכפתור האדום

      1. אהבתי בטח טראמפ עוד יגיד את זה אגב מעניין אם כיהודים צריך להתפלל שטראמפ ינצח הרי בשלב זה ברור שהוא הטוב ביותר ליהודים

        1. צריך להתפלל שיהיה טוב תמיד,ראינו כבר מספיק נשיאים (הפכפכים)

    2. 3

      לא יעזור שום דבר להילארי קליטון ! דולנד טראמפ ינצח הן ביום שלישי הבא והן בבחירות הכלליות !